Aug.29én Kópé Terasz este 7től Miss Fee & ER veszi birtokba a terasz hallórájatait

Aug.30án Tűzraktér este 10től a koncert után a kertben Miss Fee & ER

Szept.5én Kópé Terasz este 7től Miss Fee,Lazac és ER tehát a teljes Groda csapat!!!

Szept.6án Esztergom Piknik Fesztivál este 11 után Miss Fee, Lazac és ER táncoltat
ééés igen ott is együtt lesz a teljes Groda Femili...hurrá-hurrá!!!!!

És még lesz egy Tűzrakteres fellépés valamikor szept.1-2-3...de még meglátjuk.
Asszem ennyi elég tervezetnek :) remélem nem változnak az időpontok, ha mégis akkor azonnal jelzem.

A bejegyzés trackback címe:

https://grodaproject.blog.hu/api/trackback/id/tr99633619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lac 2008.08.31. 11:08:48

énismegyekesztergomba, mert ugye aki fasz, és nem ír fel semmit, az úgy jár, hogy nem tudja pontosan, hogy mikor kell mennie pl Dombóvárra okosodni..szóval ott leszek én is a legújabb perverz hangjaimmal. Reszkess szemüvegkeretgyár - jövök!
Csók-L

missfee 2008.09.02. 20:52:46

Én előrelátom, hogy kész leszek...újmeló: próbanap, újbuda jazzfeszt. :szervezkedés....melóhelyen meg szabdságolás, kedvenc kolleganőm meg úgyis szarik bele, nekem kell megoldanom a helyettesítés megszervezését...erre mondják, hogy úgy jó az élet, ha zajlik, szóval örülök, ezt is csak azért írtam ide, mert azért kicsit para is vagyok, hogy nehogymá pont a fellépésekre boruljak meg...

Kurva szátokat de szar a bulitok 2008.09.06. 22:25:59

Amit előadtatok ma Esztergomban az valami kurva gyenge volt gyerekek. Haza is jöttem mert nem bírtam ezt a fost, de sajnos túl közel lakom, így nem tudtam elkerülni, hogy ne halljam, még most is nyomjátok, de minek!!!!!!Nagyon gyengén bútorozott buzeráncs bagázs vagytok, Remélem nem találkozok többet ezzel a fos zenekarral huzzatok haza a büdös faszba gennyes buzik.

groda project 2008.09.08. 06:54:51

Aki Eszetrgomban ott volt és esetleg ide is belátogat annak csak annyit szeretnék üzenni, hogy akik 2 után nyomták a szeletelős zenét azok nem mi voltunk.Csak lemaradt a műsor ismertetőről...szóval ne tévesszen meg senkit.

Laci 2008.09.08. 10:21:07

A "kurvaszátokatdeszarablulitok" című kedves olvasónak szeretnék annyit elmondani, hogy köszönöm szeretteljes és szívből szóló levelét. Biztosan hasznunkra lesz a későbbiekben. Kár, hogy nem tudtunk személyesen elbeszélgetni a nemi identitásunkról és a személyes kommunikáció erejéről. Ha ott - akkor valakinek nem tetszett, általában jelezte szóban - ennek köszönhető, hogy dnb-t játszottunk pl bossa vagy jazz helyett éjféltől kettőig, de neked ez nyilván mindegy, mert nem mered felvállalni ott és akkor az arcodat, a véleményedet.

Arra külön kíváncsi vagyok, hogy Kinga pl. lány létére hogy lehet "gennyes buzi". Biztosan megér egy misét ez a "buzi"-kérdéskör a te viszonylatodban, de semmi sincs ingyen. A frusztrációid feldolgozása, és a coming out folyamat egy hosszabb csoportterápia segítségével biztosan könnyebb lesz. Akkor majd büszkén fel tudod vállalni magad, és nem kell ennyire mélyre eltemetni magadba azt ami vagy.

Azt is felesleges emlegetni, hogy senkinek sem volt a kezében hegedű, meg citera, szóval nem vagyunk zenekar. Na mindegy, már így is túl sok időt pazaroltam rád ingyen. Szedd egy kicsit össze magad, és ha kész vagy a segítség elfogadására, meg pénzed is van rá, keress valakit, aki segíthet. Ne félj, nincs mit vesztened.

miss fee 2008.09.08. 10:39:08

A "kurvaszátokatdeszarabulitok" nevű kommentelő vsz nem ránk gondolt, mivel a bejegyzés 22:25:59-kor született, amikoris az illető még mindig hallani vélt minket...pedig mi leghamarabb is 23.15kor kezdtünk el játszani...mindenesetre ez a töménytelen mennyiségű elvakult szitkozódás kicsit megfeküdte a gyomormat így hétfő reggel...én jól éreztem magam és ebben a formában is szeretném megköszönni a szervezést! (ui: ha valaki találozott egy fuji márkájú digitális fényképezővel, akkor az az enyém és kérem vissza!!!!)

cs 2008.09.11. 08:43:53

na hát én kérek elnézést az egész Piknik nevében :)
mindenesetre nekem nagyon jó volt, h. ott voltatok!!! (de többször már nem köszönöm meg :P )
süti beállítások módosítása