Ma úgy érzem megkérdőjelezhetetlenül elérkezett az ősz (reggel hatkor az eső kopogására keltem, sötétben...), ami arra késztet, hogy egy rövid leltárt készítsek erről a számomra nagyon mozgalmas nyárról a Groda Project viszonylatában.

Az első nagy lépés számomra az volt, hogy már nem szerepel a nevem külön, hanem a csapat részeként veszek részt a közös zenélésben. Nehezen hoztam/hoztuk meg a döntést, de örülök neki, hogy megtettem/megtettük, mert sokkal jobb érzés belül lenni, mint tisztázatlan státuszban állni a határvonalon, se kint se bent...akkor meg hol? Szóval mostmár bent, ennek minden vonzatával.

Rengeteg új impulzussal és tapasztalattal lettem gazdagabb, magabiztosabban bánok a keverővel, kreatívabban használom a lehetőségeket, újra felébredt bennem az új zenék/hangzások iránti igény, és egyben megerősödtem abban is, hogy milyen irányvonalak állnak hozzám a legközelebb.

Legszívesebben a Kópé teraszon játszottam, bár a legnagyobb kiborulásom is oda köthető(egyedül nyomtam 6 és fél órát...fizikailag is nehéz volt), mégis a viszonylagos szabadság, a hely atmoszférája, a kalkulálható fizu, a barátságos pultosok miatt ez lett számomra a námbörvan. Egyszeri élmény de szintén első helyet érdemel a Piknik Fesztivál Esztergomban, ahol kitört belőlem a buliztatás szelleme, és végigtáncoltam az éjszakát, ezen kívül a kiállítások, a falfestmények, az épület sugárzása kívül-belül teljesen magába szippantott, szabadnak éreztem magam, az emberek nyitottak voltak, végre nem érzetem semmi mesterkéltséget egy kortárs művészeti megmozdulásban.

A Tűzraktér, bár magát a helyet nagyon szeretem, mint fellépőélmény nekem nagyon nem volt jó. Úgy éreztem magam mint egy hifi. Mégcsak zenegépnek sem mondanám, mert abba legalább dobálják az ötveneseket. Ez a fizikális meghatározottság miatt volt így, mivel az emberek feje felett játszottunk a gangon, szerintem volt akinek fel sem tűnt, hogy nem cd megy, max ha vmit nagyon elba...tam. Nekem szükségem van visszajelzésre, szükségem van arra, hogy vmilyen hatást váltsak ki az emberekből. Ezért csinálom. Hogy láthatóvá és hallhatóvá váljak. Hogy a zene segítségével kapcsolatot teremtsek az emberek között, és ennek én is a részese legyek. Na. Hát ott ezért nem volt olyan jó.

Összegezve: sokminden történt velem is és hármunk viszonylatában is ez alatt a 3-4 hónap alatt, úgy érzem sokat tanultunk egymásról/egymástól is, meg magunkról is, nem tudom merre haladunk tovább, ki mit lát ebben a formációban, de nekem mindenképpen megérte, mind zeneileg, mind emberileg. Köszönöm tehát NEKTEK KETTŐTÖKNEK az összegyógyult hétvégéket, a telefonos segélyszolgálatot, a fasza keveréseket, az elivott gázsit, meg mindent. Úgy kellett mint egy falat kenyér...NA!

Szeretném megköszönni Bemnek a menedzselést, szervezést, pörgést, meg a sok közös tivornyát is, nélküled ugye nem tartanánk itt...vagy hogy szokták mondani ezt a nagyok! God bless your life Daddy!

És persze a baráti support is a köszönőlistára kívánkozik, vegye csak nyugodtan magára mindenki, aki sajátjának érzi ezt az inget!

Nem tudom milyen lesz ez az új fejezet ami most kezdődik, de az biztos, hogy:

https://www.youtube.com/watch?v=_hMhN_X-oZA

Gyapjúpulcsis ölelés Mindenkinek:

Kinga

 

A bejegyzés trackback címe:

https://grodaproject.blog.hu/api/trackback/id/tr11654727

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Laci 2008.09.09. 08:38:13

Hmmm. Ma reggel én is beleszimatoltam a zagyvaparti atmoszférába, és keresztülhasított rajtam a hűvösen friss levegő. Az Ősz valóban tolakodik, egyre jobban fogunk fázni a teraszokon, és bekéreszkedünk a zárt térbe, mint az egerek. Bevackolunk valamelyik sarokba, és reménykedünk, hogy a gazdák nem veszik még lejjebb a hangerőt, és hogy sok hozzánk hasonló pajtaszökevény fogja élvezni a takarmányt.
Nekem kissé fátyolosak az érzéseim, mert utazó egér vagyok, és kissé jobban áthűlök, mire beérek a makktárba, és el is fáradok gyakran, de élvezem.
Egy korosodó izraeli tanár-egérnek panaszoltam, hogy fáradt vagyok, és hogy le kéne állni kicsit az éjszakázással. Ő azt válaszolta, hogy "inkább légy egy kicsit fáradt, de ne hagyj ki soha semmit".
Köszönöm a kitartó lelkesítő lelkesedést, és a fáradhatatlan szállítást, az eszközöket Ricsinek,
a lelki zabhegyezéseket, mélységeket és magasságokat, és az állandó "zizegést" Kingának,
a tükröket, a türelmet, a elengedést és a visszavárást Vandusnak :), a Szállást mindenkinek, a fotózást Gerinek, a nevet és az ölelést Grodának, a folyamatos jelenlétet és a fajsúlyos témaköröket Krisztinek és Mártinak, a meglepetésszerű megérkezéseket SzabóMáténak, a logisztikát Bem-nek, a palacsintát anyunak, a bográcsot apunak, a kényelmet a piros kanapénak, és nem utolsósorban a mosolyokat a közönségnek.
Na most kilelkiztem magam, egyszer akarok egy oscar díjat, jó érzés ez a köszönetnyilvánítás.
8000!

miss fee 2008.09.09. 13:37:53

visszavonom: mégsincs ősz! de a többi érvényes:-)

bem tábornok · http://www.myspace.com/zerorama 2008.09.09. 15:44:05

Örülök, hogy részese lehetek bármilyen formában, módon a prozsének, az alkotásotoknak.
A tűzraktér kő andergrand (ahogy ricsi mondaná:)), az idő majd megszépíti! Nekem pont az jön be ott, ami Neked nem: ritka az olyan lehetőség, hogy úgy tudd figyelni a közönséget, mit ott, a gangról: látsz mindenkit. Amúgy meg fílinges is a körfolyosőről jáccani. Ami kissé megkeserítette az ott jácccást, az a büfé volt. Nem minősítem.
Ahogy Lazac is monta, lassan befelé bújunk, már várom a koránsötétedős, sörszagú helyeken a bítekre gyülekező ismerősöket és ismeretleneket. Talán lesz idő néhány mix felvételére, visszacsorgunk végre a rádióba, a hangszerek is előkerülnek, jön Tánti... Nomeg van pár meglepetésem az őszre, remélem, bejönnek, de erről majd később. Csókollak Benneteket!

bem tábornok · http://www.myspace.com/zerorama 2008.09.09. 18:38:11

ja, és az a "nélküled" dolog erős túlzás...

"let's not start..." :)

ER aka Rikko 2008.09.09. 19:39:25

Hát igen az ősz lappangása érezhető, halvány jeleivel akarja tudatni, hogy figyu azé' én itt vagyok...s talán ez késztet minket egy időszak lezárására, visszaemlékezésére. Tényleg fasza nyár volt ez, sok fellépés, pörgés, együttlét, élmények. Lassan bevonulunk a füstös helyekre és folytatjuk amit elkezdtünk a nyáron, csak valahogy másképp...de haladunk.
Én is köszönök és puszilok mindenkit aki bármennyire is kölcsönhatásba lépett velünk, főleg a Kingát és a Lacit a közös megfejtésekért és a helyzetek elemzéséért : )...meghát az áradó néha nehezen is de áradó szeretetért : )...a kitartó kis baráti csapatnak akik megjelentek itt-ott...és Bem neked is, mert tényleg sokban járultál hozzá ahhoz, hogy rádió és fellépések legyenek...Szóval God bless ya all!!!
Sok pacsi és nagyfel (bigup)mindenkinek, Písz!!!

csucsu 2008.09.22. 16:05:10

a piknikes cuccról:
www.prae.hu/prae/articles.php?aid=1387
písz mindenkinek!!!4
süti beállítások módosítása